i love it.. sooo beautiful.. ♥Hugs, Katrin
красиво!
magnificent card! :)
Gorgeous card! Love the beautiful MF paper and the 3D flower embellishment!
what a beauty!!!
Nydelig kort!
nydelig! du lager bare de skjønneste kort:)
Gorgeous!
Nydelig kort :)Men du, kan jeg få spørre om du bruker en spesiell størrelse på kortene du lager? :)
Nydelig kort :) Du har laga mykje fint :)
Love this card as well!
Hello,I am Brazilian and I love your work.Always with clear designs, simple and elegant.Congratulations!Rubia Monteiro - Brazilalecrimartes.blogspot.com
Legg inn en kommentar
12 kommentarer:
i love it.. sooo beautiful.. ♥
Hugs, Katrin
красиво!
magnificent card! :)
Gorgeous card! Love the beautiful MF paper and the 3D flower embellishment!
what a beauty!!!
Nydelig kort!
nydelig! du lager bare de skjønneste kort:)
Gorgeous!
Nydelig kort :)
Men du, kan jeg få spørre om du bruker en spesiell størrelse på kortene du lager? :)
Nydelig kort :) Du har laga mykje fint :)
Love this card as well!
Hello,
I am Brazilian and I love your work.
Always with clear designs, simple and elegant.
Congratulations!
Rubia Monteiro - Brazil
alecrimartes.blogspot.com
Legg inn en kommentar