Såååå fint, og det samme med de to foregående korta. Jeg kan godt forstå at du vant konkurransen.Ha en superfin dag ;-)
NYDELIG, Johanna!!!
lovely card !(too bad I don't understand a word of what you write on your blog ! ;-) )xxx from FranceSophie
Så flot. Lækkert farvevalg
Så herlig kort... likte fargene kjempegodt, enkelt men så flott!!Tove
Så flott!! :)
Så herlig kort, og HERRRLIGE farger:)
kjempe flott kort og herlige farga. :) :) ligg ein liten award til deg i bloggen min. :) -Karianne-
What a beauty!!
how beautiful! you have an award on my blog ;)
Gosh these colours are pretty together...I wouldn't have thought of teaming them up!! I'm inspired every time i come here...thanks for all your fabulous inspiration! bx
This is fabulous! I love it! TFS! XO, Mimi
Legg inn en kommentar
12 kommentarer:
Såååå fint, og det samme med de to foregående korta. Jeg kan godt forstå at du vant konkurransen.
Ha en superfin dag ;-)
NYDELIG, Johanna!!!
lovely card !
(too bad I don't understand a word of what you write on your blog ! ;-) )
xxx from France
Sophie
Så flot. Lækkert farvevalg
Så herlig kort... likte fargene kjempegodt, enkelt men så flott!!
Tove
Så flott!! :)
Så herlig kort, og HERRRLIGE farger:)
kjempe flott kort og herlige farga. :) :)
ligg ein liten award til deg i bloggen min. :)
-Karianne-
What a beauty!!
how beautiful! you have an award on my blog ;)
Gosh these colours are pretty together...I wouldn't have thought of teaming them up!! I'm inspired every time i come here...thanks for all your fabulous inspiration! bx
This is fabulous! I love it! TFS! XO, Mimi
Legg inn en kommentar